onsdag 16 december 2009

Igår

Lilla Mysan skulle vara hos mormor en stund när mamma och pappa köpte julklappar.De hinner knappt köra förrän lilla gos ungen gör nr2. Byta blöja? undrar jag. Jaa, svara hon. Mysan springer iväg ut på toan och när jag kommer ligger hon här:-)

Resten av dagen är som ett töcken. Fick ett migränanfall. Jag lyckades hålla mig i soffan till Fia och Putte var tillbaka, eller rättare sagt jag ringde efter dem. Lilla Mysan hon satt där så stilla i soffan brevid mig och lekte med en bandspelare och tittade på en tyst tv. Hon är så duktig. Så fort Fia tog i handtaget förlorade jag kontrollen över värken. Tog tabletter, kräktes, försökte dricka och sova. Vaknade 4 och kände att nu har det vänt. Så dagen i dag kommer att bestå i att ligga i soffan och vila.

1 kommentar:

  1. Nova gör likadant, så gulligt tycker jag. Hoppas du mår bättre idag. Kram

    SvaraRadera