torsdag 29 september 2011

Ett inlägg om My igen

Det var fotografering på dagis.
Jag frågar Mysan: Satt Li still så de kunde ta kort på henne?
Mysan: Jadå, jag hjälpte henne.
Jag: Log hon?
Mysan: Jadå!
Jag: Du då? Satt du still och log?
Mysan: Nej, jag var sur.
Jag: Nähä det var du väl inte?
Mysan: Jo, först skulle vi vara ute sen skulle vi vara inne och sen ute igen så jag blev sur.
Jag: Nähä, du log väl på bilden.
Mysan: Nej, jag var sur.
Då dyker morfar upp och han säger: Nää Mysan inte var du väl sur när ni tog kort?
Mysan: Jo!
Jag tittar på Lenny och han på mig, vi vet att hon inte vill le när jag fota henne.
Jag säger: Jaja, inget att göra åt nu!
Mysan: Jag skojar bara! Jag var inte sur:-)
Vi har nu väntat in dessa kort för att se hennes "sura" min. Men den underbara lilla ungen ler!
Även lilla fisungen Li ler!
(Lägger upp bilderna senare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar