onsdag 25 november 2009

Första besöket hos mormor och morfar

Idag kommer lilla Li på besök för första gången till oss.
Li är på "besiktning" idag så vi ska hämta My på dagis och hon blir hämtad här när lilla Li är klar.
Kommer säkert bli en och annan som stannar till och vill titta, lukta och känna på den lilla. Jag skvallrar till de jag vet vill titta. My får visa upp lillasyster och gör det så stolt:-)
My ringde i morse både till mormor och morfar. Till mormor berättade hon att hon kelade med Li, till morfar att bebe skrek. Hon är för gullig den lilla Mysan.
Fia önskade till Li en "min bok" och jag hittade en med spöket Laban, finns det ett gulligare spöke:-) Självklart köpte jag något till My också, det blev en Anna docka.

Kommer säkert att bli lite bilder i eftermiddag som jag kan lägga ut, så på återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar