måndag 8 mars 2010

Skrämd eller kanske bränd?

Jag låste min blogg för ett tag sedan detta pga att mina foton hamnade hos andra på nätet som vi inte känner. Detta fick mig att tänka lite. Man vill ju inte att bilderna ska hamna i "fel händer".

Men nu har jag funderat och gör ett nytt försök, dels för att Lenny sa - Nu var det längesen du uppdaterade din blogg! Jag som inte ens trodde han läste den. Han tyckte också att jag skulle göra ett nytt försök.

Vill någon ha mina bilder så snälla fråga mig innan!

Så småningom kommer jag säkert att uppdatera min blogg med bilder men inte idag är alldeles för sliten för det. Nu ska jag sätta mig vid tv:n och bara vila.

1 kommentar:

  1. Oj vad tråkigt, och oj vad konstigt är vad jag tänker spontant när jag läst detta inlägg.

    Jag undrade varför jag inte kom in på din blogg. Men nu vet jag. Hoppas att det inte händer igen. Hur märkte du att ngn tagit bilder fårn din blogg?

    SvaraRadera