söndag 12 september 2010

Hej mina vänner!



Ännu ett inlägg från lilla mig.

Jag har ju glömt bort att berätta för er om en trevlig liten händelse.

Mitt i Jämjö hade vi en filminspelning en kväll. Ingen visste någonting. Ganska snart fick vi reda på att det var en triller som spelades in. Trevligt, mitt i lilla Jämjö.

Skådisar som var med var Sofia Ledarp, Björn Kjellman och ingen mindre än Kjell "Snygg Kjelle" Bergqvist. Tyvärr såg jag ingen av skådisarna.
En morgon när jag körde till jobbet såg jag att de var på plats igen. Lenny lyckades befinna sig på värdshuset, precis mitt emot, och jobba. Han lyckades få en bild på Snygg Kjelle till mig.

Här kommer den:


I går var han på tv, Här är ditt liv, vilken stor man!

Vilket stort hjärta, vilken värme och vilken kärlek!


Inte ett öga torrt, i alla fall inte mina.




1 kommentar:

  1. En annan del av filmen spelas in i Bastasjö. Bara en liten bit härifrån. Men jag har inte heller sett hohm. Fast jag har å andra sidan inte letat heller.

    SvaraRadera