lördag 18 september 2010

Vilken överraskning

Cezar, han hunden, mötte oss i dörren smått hysterisk såg han ut när vi kom från affären i morse. I tvättstugan i korgen ligger Tingeling, hon hunden, med 3 valpar. Jag kan säga att Lenny också blev smått hysterisk:-) Hon var inte riktigt nöjd med att vi trampade in till henne så vi lät henne vara en stund. Nästa gång vi kollar är det 4. Hon har ännu inte velat lämna korgen för att kissa så frågan är, är det fler? Gud hjälpe mig!
Här kommer 2 bilder, lite svårt att ta då Tingeling gömmer dem. Men jag lovar det kommer fler bilder:-)



3 st svart/brun/grå någonting
1 st brun med vitt i pannan och på benen.
Vi har ännu inte fått ta dem jag har sett att 2 av de mörka är hanar. Tingeling får vila en stund så ska jag kolla henne sen.
Vi säger så klart GRATTIS till Tingeling och Cezar!



2 kommentarer:

  1. Visste ni inte om att hon skulle ha valpar?

    SvaraRadera
  2. Nej, vi hade inte en aning. Förra kullen var hon hur stor som helst. Denna har passerat utan minsta tecken.

    SvaraRadera