tisdag 10 maj 2011

Händer inte så mycket just nu!

Det mesta av vad som återstår av dagen efter jobb går åt till valpvård.
Det ska matas, kelas och helst lära dem gå på tidning.
Kela är inget besvär, sötnosarna är så kelna. Maten slukar de heller inget problem. Gå på tidning, har inte för stora krav de är bara 4 veckor:-)

Kan berätta att jag har börjat löpträna. Är inne på min 4 vecka. Gåröver förväntan och det är roligare än jag kunde tänka mig.

Ska ta mig i kragen, kanske nu till helgen då vädret sviker, och lägga in lite bilder jag tagit.

Säger också Grattis till Johanna och Daniel som fick en liten, eller stor, son i helgen. Grattis också till Bianca och Saga som fått en lillebror. Grattis grattis!

Ha det bra alla där ute så "ses" vi när ni vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar