lördag 28 maj 2011

Valpbilder



Kom följ mig, det är inte farligt!






Nej, jag vågar inte!




Jo men kom nu!






Det är inte farligt vi hjälper dig!




Hm, lite otäckt är det, tar skydd under mamma.
Ni får klara er själva!



4 valpisar i en hög.



Ah, jag behöver inte de andra. Jag vågar själv!





Men hallå, ta inte bara på henne jag vill också vara med.


Hallå!




Titta så fint jag kan stå, tyvärr hann inte fotografen riktigt med att zooma ut:-)




Men, jag har ju sagt att jag också vill vara med! Ta inte bara på henne!










Åh så jobbiga de andra är! Måste de vara där jag är hela tiden. Ta nu, han sticker:-)




Vågar vi!



Jag ger upp, sitter här i stället! Är det en Ferdinand?



Ska se vart jag ska nu?



Hm?



Testar nog framåt!




Det gör jag!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar