onsdag 20 januari 2010

Onsdag

Planerna för dopet är igång.
En del av kakorna är bestämda även vem som får äran att baka dem, färger på blommor, lila tulpan, och rosa ljus.
Dopet är om en månad så vi har gott om tid, det säger jag alltid ändå finns det sånt som man gör sista dan eller så. Men det är roligt:-)
Jag ska gardera mig med ett minneskort till så jag kan fota obegränsat:-)

Vi såg Dödsängeln idag, måste säga att Wallander blir sämre och sämre. Men det är sån film som man måste se för man har sett de andra.

Imorgon måste jag fixa present till Isabelle.
Och det roliga projektet bilen måste lämnas in på verkstad. I går när jag körde hem från jobbet fanns där inte en åstymmelse till broms, helt chockad blev jag. Det hjälpte dock att pumpa lite på pedalen så jag körde hem. Testbromsade hur många gånger som helst innan jag var hemma:-) När Lenny pratde med verkstaden sa de att vi var den 3:e idag som kommit in med detta problem, hm på en -08 ska det väl inte vara såna problem med. Min fina bil.

Lite gott och blandat från mig:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar