fredag 8 januari 2010

Tips emottages tacksamt:-)

Efter 3 turer till Ikea sedan jul har vi nu enats om vilka skåpsluckor vi ska ha till köket. Och när vi kom hem så planerade jag in köket, blir jätte bra. Skulle bara kolla lite. Hm, typiskt mig. Hittade ett bredare "lådskåp" alltså ett 60 cm istället för 40 cm. Detta gör att jag plockade bort de 2 40 cm som jag hade planerat in sätter dit ett 60 cm vilket innebär att det fattas skåp på 20 cm. Hittar ett vinställ, sätter dit det, jamen det blir snyggt. Nu kommer "problemet". Vi dricker ju inte vin. Vad ska man med vinställ till då? Lägga Loka flaskor och ölburkar, nej. Så vad kan jag göra med mina 20 cm då? Eller ska jag ge mig och sätta tillbaka de 2 andra igen. Ge mig gärna förslag:-)

Så här ser Ikea 20 cm vinställs skåp ut.

5 kommentarer:

  1. Jag tänkte att jag skulle göra ett försök att hjälpa dig. Det skulle underlätta om du tog en bild på vinstället, tror jag.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Hej! Du klan väl ha en hylla för kokböker och sånt om du har det? istället för vinstället, Det hade nog blivit bra tror jag:) Ha det bra..

    SvaraRadera
  3. Hej, det var svårare än jag trodde. Kommer inte på ngt att förslå, tyvärr.
    Ha en bra söndag!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Om du byter till det bredare skåpet och vill sälja vinhyllan är jag intresserad

    SvaraRadera