söndag 17 januari 2010

Söndag

Jaha så rusade denna helgen förbi!
Har beställt servetter idag till Li´s dop. Kan rekomendera "företaget" Servett och Etikett. Fina servetter, utmärkt arbete och otroligt snabba på att leverera. Vi beställde från dem till My´s dop också, jag hittade den sidan på tisdagen dopet var på söndagen, mailade dem och kollade innan jag gjorde beställning och vi hade dem på fredagen.
Vi, Fia Putte och jag, har också bestämt att vi ska baka tårtorna till dopet själva, sparar en slant på detta. Nu kunde jag äntligen beställa formarna jag har velat ha så länge men tyckt att jag gör för lite tårtor för sån lyx.

Nu till något helt annat:-) Har färgat håret idag, endast för att försöka få bort det gråa som envist försöker ta över. Måste säga att jag blev nöjd, det gråa är väck:-)
Har också varit duktig och förberett lunchlåda för 2 dagar framåt. Bakat 2 sockerkakor. Tvättat 4 maskiner tvätt, och lagt in det:-)

Nu ska jag slänga mig i soffan och bara softa.

1 kommentar:

  1. Lägga sig i soffan och bara softa låter som en god idé. Ha det gott.

    SvaraRadera