fredag 23 oktober 2009

Besviken och förbannad

Jag blir så besviken.
Folk lägger sig i sånt de inte har med att göra, framför allt sånt de inte vet ett jävla skit om.
Vem blir drabbad, ja inte fan är det den som kommer med skiten.
Och vad kan jag göra för att få ordning på detta nu då? Nej just, det inte ett jävla skit.

Får väl bara försöka trösta mig med att du en vacker dag ska få en riktig näsbränna.

Jag har så svårt att förstå att du som medlem i familjen överhuvud taget kan få för dig att bara vräka ur dig sån skit? Du har ju inte en aning om vad det är som pågår. Och varför skulle du behöva veta allt? Vi har ingen skyldighet att informera dig. Och du har ingen rätt att föra skit vidare som du hör på fester, du skulle väl för fan kollat om det var så innan du spred ut detta på mitt jobb? Och dessutom ljuga!!!!!!!
Du vet inte hur jag kämpar för att få saker och ting att fungera. DU VET INTE! Så ge satan i att prata. Du sa ju själv att du inte hade en aning, så varför prata? Visa för fan att du är man, informera de du sagt lögner till att du egentligen inte vet ett skit. Vilket du inte gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar