fredag 16 oktober 2009

Lördag

Emma ringde igår och talade om att Amanda, Ninnis dotter, uppdaterat sin blogg. Läkarna har upptäckt cancer i en kota på Ninni. Att man inte ska kunna hitta något som kan bota all cancer.

Annars har jag shoppat tröjor idag, till mig själv:-)



Självklart blev det en svart, men sen tuffade jag till mig och tog en lila och en grön. Så tuff blev jag av att få behålla jobbet:-)


Ett gäng strumpor blev det också, ett axplock kommer här:-)




My sov hos oss i natt. Lite orolig mest hela natten. Och nu har hon feber. Stackars Mysan, hon är sjuk nästan jämt. Hon ska få rör i sina öron så vi kan ju hoppas att hon aldrig mer behöver få ont i dem. Mormors gullunge!




Satte upp den nya duschkranen, tätt på en gång. Underbart.
Nu är det dags att sätta sig ner vid tvn.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar