söndag 25 oktober 2009

Söndag

Oj nu kommer det att bli blandat.

Vi börjar väl med mitt tidigare inlägg. Känner att den som blivit hårdast drabbad av detta är Fia. Hon får heller inget stöd från "familjen", det ska bara rinna ut i sanden. Och det kommer bli lättare när detta gått över. VADÅ? Är det Fia som sagt något? Oj jag missade nog något här. Eller är det precis som han sa, det är skillnad på hur man behandlas? Det var den största lögnen hoppades jag.

Nu till My. Mormor och morfar fick sin första teckning igår. En som vi inte haft henne att göra:-) Självklart kommer den att ramas in och hängas upp på väggen.

Så här ser den ut:























Här är en bild på henne när hon ritar. Kolla penngreppet:-)




Hon har också lärt sig cykla i helgen. På denna bilden visar morfar och My pappa hur man gör:-)


För att inte tala om hur mycket hon snappar upp. Vi har hållt på att fotografera till Mys trygghetsbok och har då använt kylskåpet som bakgrund. Idag skulle hon ha ett viktband på armen och jag skulle fota henne. Så här blev den bilden:-)




Underbara unge:-)



Bok jag läser just nu är denna.




Rotmos blir det till middag idag så den försvinner jag till nu:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar