lördag 10 oktober 2009

Lördag

Jaha, nu går det maginfluensa igen. Denna gång är det Robin som drabbats.
Enda fördelen med denna "äckliga" sjukdom är att toastolarna är kliniskt rena.
Och vi som skulle haft My idag:-(
Optimist är jag i alla fall, har kokt potatis till kroppkakor som jag tänker ha till middag i morgon.

Jobbet har jag nog tänkt på hela dagen idag. Det är bara jobbigt. Vi vet ju att det är bestämt vem som får gå. Säg det till oss. Jag står inte ut. I detta läge hade jag till och med kunnat ta det via sms. BARA JAG VET!

Vi har sett Johan Falk, 1:an började på 2:an. Vi har lite delade smak vad gäller dessa. Lenny tyckte de var bättre än Beck. Jag var inte så impad av dem, men jag kommer att titta på alla. De tar sig kanske. Robin tyckte de var ok.
För övrigt läser jag andra boken om Malin Fors av Mons Kallentoft. Jag läste Midvinterblod precis innan Sommardöden. Jag hade lite svårt i början att hänga med på alla som "pratade". I Sommardöden har jag nu upptäckt att denna är mer psykologisk än den förra. Har såna mardrömmar om det som händer i boken. Annars är böckerna bra. Väl värda att läsas.

Igår påbörjade jag Mys trygghetsbok. Tog bilder på mamma Fia och pappa Putte. Ibland undrar jag vad det är jag ser när jag tar kort. Kolla dessa. Jag vet väl för hela friden att jag har ramar på kylen, såg jag inte dem i kameran. Bara att börja om:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar