fredag 9 oktober 2009

Jobbig

Idag har jag varit jobbig, förlåt Lilian. Om du är uppjagad så är det mitt fel. Det är verkligen inte min mening att jaga upp dig, men jag känner på mig att jag kommer att få gå.


Tyvärr är jag så påverkad av detta varsel att jag får svimmningskänslor, för att inte tala om hjärtklappningen. Vaknar genom svett om nätterna med 130-150 i puls. Igår fick jag försvinna in på toan en stund och bara lägga mig på golvet, meddelade bara kollegorna att jag tar med mobilen. Denna helgen kommer inte att vara kul. På måndag kräks jag väl innan jag bara har kommit fram till jobbet.


Läste Mamma Lenas blogg, kan bara säga att jag är mycket ledsen för att dina kompisar sviker i en stund som denna när de verkligen behövs. Kan passa på att tala om att jag redan passerat utgallringen av äkta vänner. Jag har ingen, utom Lenny och han är precis lika upprörd som jag. Men nej det är ingen fara med mig, jag klarar mig med Lenny och barnen och Mysan förståss.


Fick en underbar bild på henne i kväll när hon var här. Titta bara visst är hon underbar






Mormor älskar sin Mysan!

Får väl gå och slänga ett öga på tvn och se om man kan hitta något att titta på.

2 kommentarer:

  1. Men vilken fin bild. En riktig liten sötnöt. Om du vill får du gärna komma förbi mig en sväng på måndag. Kram

    SvaraRadera
  2. Självklart kommer jag upp till dig. Vi får stötta varandra i denna skit. Kram kram

    SvaraRadera